Trend Event Digital Storytelling

Hoe verleid je je klanten met een verhaal

Succesvol presenteren, een concept pitchen of een product of dienst verkopen. Dat lukt je als jouw boodschap overkomt en dat krijg je het best voor elkaar met een goed verhaal. Kom naar het Trend Event ‘Digital Storytelling’ en leer hoe je dat goede verhaal vertelt.

  • Inspireer en overtuig met storytelling
  • Vertel, visualiseer en krijg alles voor elkaar
  • Verleid je doelgroep en zet aan tot kopen!




Programma

Onderdelen Tijd Spreker
Inloop 13:00 – 13:30 nvt
Introductie 13:30 – 13:45 Hanny van Keulen
Inspiratiesessie: De kracht van storytelling; wie is de held van uw verhaal? 13:45 – 14:30 Paulus Veltman
Pauze 14:30 – 15:15 nvt
Inspiratiesessie: Storytelling voor uw organisatie. Hoe pak ik het aan? 15:15 – 16:00 Jeroen Blokhuis
Inspiratiesessie: Transmedia storytelling. Hoe activeer ik mijn publiek? 16:00 – 16:45 Indira Reynaert
Wrap-up 16:45 – 17:00 Hanny van Keulen
Borrel + afsluiting 17:00 – 17:30 nvt

Algemene informatie

Datum: 23 september 2015
Locatie: Supernova, Jaarbeurs. Klik hier voor de routebeschrijving.
Voor vragen over het Trend Event, neem contact met ons op via 035 760 48 80.

De sprekers


Paulus Veltman
LinkedIn Paulus Veltman

Uw boodschap blijft beter hangen als u er een goed verhaal van maakt. Dat weet u allang. Maar welke nieuwe mogelijkheden bieden social media en andere digitale platforms om uw doelgroep met verhalen te boeien? En wie is de held van uw verhaal?

Paulus Veltman laat u zien hoe u de kracht van storytelling kunt gebruiken in de digitale cultuur. Natuurlijk komen bekende platforms als Facebook en Twitter aan de orde, maar hij gaat ook uitgebreid in op visual storytelling met online video en beeldplatforms als Instagram en Periscope. Een levendige presentatie vol tips en aansprekende voorbeelden.

Met 20 jaar internetervaring is Paulus Veltman een autoriteit op het gebied van online innovatie en social media. Hij is een veelgevraagd spreker en helpt bedrijven en organisaties om te transformeren in een tijd van exponentiële technologie. Paulus duidt op een heldere en inspirerende manier de nieuwste ontwikkelingen, van digitale storytelling tot kunstmatige intelligentie.

Jeroen Blokhuis
LinkedIn Jeroen Blokhuis

Verhalen vertellen op de je websites of social media kan je veel opleveren. Maar hoe haal je die verhalen uit je organisatie? Ik bespreek een aanpak, laat voorbeelden zien en vertel hoe je valkuilen omzeilt.

Jeroen Blokhuis is adviseur online communicatie en contentstrateeg. Hij werkt voor opdrachtgevers in zowel de publieke sector als in het bedrijfsleven. Met Relevance – het contentbedrijf binnen de Digital United-groep – helpt hij bij de ontwikkeling en implementatie van contentstrategieën en de implicaties daarvan voor de organisaties en de mensen daarin.

Indira Reynaert
LinkedIn Indira Reynaert

Voor uw merkstrategie is een goed verhaal over uw organisatie onontbeerlijk. De krachtige story strategie om publiek te activeren en betrokken te houden bij uw product of brand middels verschillende kanalen noemen we transmedia storytelling.

Indira Reynaert (MarCom Bootcamp) werkt als Zelfstandig MarCom Professional. Haar specialisaties zijn content marketing, multiplatform storytelling strategie én training, cross media en social. In haar klantenportfolio behoren o.a. KPMG, Dr. Oetker, Rimmel London, Setar NV (Aruba), Koninklijke Visio, Belastingdienst en het Ministerie van Financiën.

Ook werkte ze voor verschillende producenten binnen de televisie-industrie, zoals RTL, Endemol en AVRO waar haar Wheel of Crossmedia Concepting inmiddels de basis vormt van crossmediale formats.

Momenteel werkt ze als Marketing Communicatie specialist a.i. voor HAN University of applied sciences - en werkt ze als Transmedia Story Producer voor twee internationale filmproducties en een web-tv show vanuit Panopticon Productions.
Meer informatie

Over LECTRIC

LECTRIC vindt het relevant om elkaar ook regelmatig te ontmoeten. De netwerkfunctie daarin te ondersteunen en het vak verder op de kaart te zetten samen met u als marketingcommunicatieprofessional. We organiseren workshops met thema’s om elkaar uit te dagen, te discussiëren en de opinie te peilen. Voor u is het relevant om regelmatig op de hoogte te blijven van trends en ontwikkelingen binnen uw vakgebied. Wij denken graag met u mee!

Onze website maakt gebruik van cookies.