Online Klantcontactstrategie

Meer conversie met een succesvolle klantcontactstrategie - 3 dagen


Niveau
Training
Studiebelasting
3 dagen
Vakgebieden
Opleidings­variant
Dag

Om uw concurrentie voor te blijven is het cruciaal om u als merk te onderscheiden. Tijdens deze training Online Klantcontactstrategie leert u online het verschil te maken. Door goed inzicht in hoe uw klant zich oriënteert, weet u ook hoe u uw klant het beste kunt bereiken. U kunt hierdoor een succesvolle en effectieve online klantcontactstrategie ontwikkelen en implementeren.

Uw resultaat

  • U heeft de tools, vaardigheden en kennis om een succesvolle online klantstrategie te ontwikkelen
  • U kunt de customer journey van uw klant in kaart brengen
  • U kent de KPI’s binnen de klantcontactstrategie

Doelgroep

Deze boeiende training is bedoeld voor iedereen die in zijn werk te maken heeft met klantcontactstrategie, bijvoorbeeld marketeers, communicatie- en pr-medewerkers.

Aanpak

De training is sterk praktijkgericht opgezet. Onder begeleiding van enthousiaste trainers gaat u direct aan de slag in de praktijk, zodat u ziet wat een goede online klantcontactstrategie voor u en uw organisatie kan betekenen. U zult merken hoe prettig dat werkt.

Permanente Educatie-punten (PE)

Op basis van deze LECTRIC-training kunt u PE-punten verdienen binnen het e-Academy Register. 1 PE-punt staat gelijk aan 1 uur studie. Als u jaarlijks 30 PE-punten verzamelt, krijgt u de titel e-Academy Professional. Deze training biedt 18 PE-punten.


Studieprogramma

In de training komen de volgende onderwerpen aan de orde:

  • Customer journey
  • Customer lifecycles begrijpen
  • Cross-channel customer journeys
  • Touchpoints en kanalen
  • Social & Mobile CRM
  • Digital Analytics & Big Data
  • Relevante en consistente klantbeleving
  • KPI’s binnen klantcontactstrategie
  • Contentstrategie
  • Omnichannel contactstrategie
  • Ontwikkelen klantcontactstrategie
  • Implementatie van de klantcontactstrategie

Certificaat

Na afloop van deze training ontvangt u het certificaat ‘Online Klantcontactstrategie’.


Duur

De training Online Klantcontactstrategie duurt 3 dagen. Tussen de trainingsdagen zit een periode van 1 week. De training wordt verzorgd in groepen van maximaal 12 deelnemers.

Wilt u voor of na de zomer starten?

Iedere zomer actualiseren wij het opleidingsaanbod. Hieronder ziet u de opleiding die start na de zomer. Nu starten? Ga dan naar deze opleiding met start voor de zomer.

Start voor de zomer
Close

Wilt u voor of na de zomer starten?

Iedere zomer actualiseren wij ons aanbod. Het programma van een training of opleiding kan bijvoorbeeld herzien worden. Hieronder kunt u met behulp van de knoppen aangeven of u de variant vóór of na de zomer wilt bekijken.

Wilt u Incompanytrajecten afnemen? Neem dan contact met ons op.

Startdatum Variant Dag Locatie
15-08-2017 Dag Dinsdag Amsterdam
Startdatum Variant Dag Locatie
15-08-2017 Dag Dinsdag Rotterdam
Startdatum Variant Dag Locatie
15-08-2017 Dag Dinsdag Utrecht
Startdatum Variant Dag Locatie
09-10-2017 Dag Maandag Amsterdam
Startdatum Variant Dag Locatie
09-10-2017 Dag Maandag Rotterdam
Startdatum Variant Dag Locatie
09-10-2017 Dag Maandag Utrecht
Startdatum Variant Dag Locatie
06-12-2017 Dag Woensdag Amsterdam
Startdatum Variant Dag Locatie
06-12-2017 Dag Woensdag Rotterdam
Startdatum Variant Dag Locatie
06-12-2017 Dag Woensdag Utrecht
Startdatum Variant Dag Locatie
01-02-2018 Dag Donderdag Amsterdam
Startdatum Variant Dag Locatie
01-02-2018 Dag Donderdag Rotterdam
Startdatum Variant Dag Locatie
01-02-2018 Dag Donderdag Utrecht
Startdatum Variant Dag Locatie
09-04-2018 Dag Maandag Amsterdam
Startdatum Variant Dag Locatie
09-04-2018 Dag Maandag Rotterdam
Startdatum Variant Dag Locatie
09-04-2018 Dag Maandag Utrecht
Startdatum Variant Dag Locatie
15-06-2018 Dag Vrijdag Amsterdam
Startdatum Variant Dag Locatie
15-06-2018 Dag Vrijdag Rotterdam
Startdatum Variant Dag Locatie
15-06-2018 Dag Vrijdag Utrecht

Kosten

Trainingskosten € 1485,00
Trainingsmateriaal € 75,00
Locatiekosten € 88,50
Arrangementen (Food & Beverage) € 75,00
Totaalprijs (exclusief BTW) € 1723,50

Locatie- en arrangementskosten

Lectric regelt voor u een arrangement bestaande uit onbeperkt koffie, thee en ijswater. In het dagarrangement is ook een uitgebreide lunch inbegrepen. De arrangementskosten bedragen € 25,- (excl. btw) per dag of € 5,50 (excl. btw) per avond. Staat er een verwijzing naar locatie- en arrangementskosten? Dan brengen wij naast arrangementskosten ook locatiekosten in rekening. De locatiekosten bedragen € 29,50 (excl. btw) per dag of € 10,- per avond (excl. btw).

Reprorechten en hand-outs

Voor opleidingen van onze business partners worden er kosten voor reprorechten en hand-outs in rekening. Het betreft hier een eenmalig bedrag van € 15,- (excl. btw).

Btw

Kiest u voor wettelijk erkend onderwijs, MBO niveau 2, 3 of 4, Associate Degree, HBO Bachelor of volledige Master, dan bieden wij deze opleiding altijd vrijgesteld van btw aan. De overige opleidingen en trainingen zijn in beginsel belast met 21% btw.

Voor organisaties die geen btw kunnen terugvorderen, is vrijstelling van btw mogelijk. In dat geval komt er 10% opslag bovenop de exclusief btw prijs. Dit betekent een groot voordeel op de prijs inclusief btw en is een absolute aanrader.

Betaalt u uw opleiding of training zelf? Dan geldt er geen opslag van 10%. Studie-, trainingsmaterialen, reprorechten en arrangementskosten zijn altijd belast met 6% btw. De btw op arrangementskosten is niet verrekenbaar.

Alle genoemde bedragen zijn exclusief btw. De hoogte van de btw is onder voorbehoud van eventuele wetswijzigingen.


Professionals

Onze trainers zijn per definitie bevlogen topprofessionals. Ze zijn al jaren werkzaam in de wereld van online marketing en communicatie. Daardoor beschikken ze over een schat aan expertise en praktijkervaring, die ze op een inspirerende wijze met u delen. U kunt van hen aantrekkelijke en aansprekende lesstof, oefeningen en praktijkvoorbeelden verwachten. Dat geeft de training Online Klantcontactstrategie een enorme toegevoegde waarde. Uiteraard volgen onze professionals de ontwikkelingen op hun – en uw – vakgebied op de voet.


Training Online Klantcontactstrategie


Niveau
Training
Studiebelasting
3 dagen
Vakgebieden
Opleidings­variant
Dag


Jubileumactie

Onze website maakt gebruik van cookies.