Opleiding Masterprogramma Online Marketing en Social Media

Verdiepend praktijkprogramma op Masterniveau - 6 maanden


Niveau
Masteropleiding
Studiebelasting
6 maanden
Opleidings­variant
E-learning

Marketingcommunicatieprofessionals moeten snel de slag maken naar online. Met dit Masterprogramma Online Marketing en Social Media ontwikkelt u zich in een korte periode op Masterniveau tot een professional in dit snel veranderende vakgebied. U volgt 2 volledige Masterclasses op het gebied van online marketing en social media. Het programma wordt verzorgd door topprofessionals uit de praktijk.

Doelgroep

De opleiding is bijzonder interessant als u (online) marketingmanager en marketingprofessional bent. Uw kennis en vaardigheden op het gebied van online marketing en social media kunt u hierin flink uitbreiden.

Doel en opzet

In deze opleiding gaat u aan de slag met 2 Masterclasses. Hierin staan online marketing en social media centraal. U leert een gedegen online marketingplan opstellen en krijgt alle tools aangereikt die u nodig heeft om dit succesvol uit te voeren. Daarnaast krijgt u een uitgebreid en volledig overzicht van alle belangrijke aspecten van het gebruik van social media. U rondt iedere Masterclass af met een eindopdracht binnen uw eigen organisatie. Uw docent begeleidt u hierbij persoonlijk.

Vooropleiding

U beschikt over HBO- of WO-werk- en -denkniveau. Er zijn geen specifieke toelatingseisen.

Voorbereiding en studiebelasting

U kunt rekening houden met een voorbereidingstijd van ongeveer 10-12 uur per bijeenkomst. Door de lessen voor te bereiden haalt u nog meer rendement uit de bijeenkomsten.

Vrijstellingen

Dit praktijkgerichte programma wordt verzorgd op Masterniveau. U kunt vanuit dit programma verder studeren naar diverse Masteropleidingen van onze businesspartner NCOI University of Applied Sciences, waar deze Masterclasses ook deel van uitmaken. Indien u wordt toegelaten, ontvangt u gegarandeerd vrijstelling. Zie Toelichting Master voor de voorwaarden.

Online leeromgeving

U maakt gebruik van de meest actuele literatuur en heeft een moderne online leeromgeving ter beschikking. Deze omgeving bevat alle informatie die u voor de opleiding nodig heeft, met daarin de voorbereiding voor elke les, alle opdrachten en aanvullende informatie. Ook kunt u hier communiceren met uw docent en medestudenten. U zult merken hoe prettig dat werkt.


Studieprogramma

Het programma bestaat uit 2 Masterclasses en is als volgt opgebouwd:

Masterclass Online Marketing

(8 bijeenkomsten)

  • Online marketing en traditionele marketing
  • Online marketing en de marketingmix
  • Strategische aspecten en businessmodellen
  • Online marktonderzoek
  • Productrealisatie en online dienstverlening
  • Online marketingcommunicatie
  • Zoekmachinemarketing
  • E-mailmarketing en viral marketing
  • Crossmediale optimalisatie
  • Affiliate marketing
  • Online customer relationship management
  • Online service
  • Social media
  • Toekomst van social media
  • De website
  • Contentmanagement
  • Mobiele marketing
  • Web analytics
  • Online marketingplan

Masterclass Social Media

(8 bijeenkomsten)

  • Ontwikkelingen in social media
  • Social media binnen de communicatiestrategie
  • Maatschappelijke ontwikkelingen en consumentengedrag
  • Social media en marketingcommunicatie
  • Social-mediamonitoring en webcare
  • Reputatiemanagement met social media
  • Belang van content in social media
  • User generated content
  • Communitymanagement
  • Belangrijkste social media en hun kenmerken
  • Het social-mediaplan
  • De organisatie van social media binnen de organisatie
  • Social-mediamanagement

Diploma

U sluit iedere Masterclass af met een eindopdracht. Heeft u voor beide Masterclasses een voldoende behaald, dan ontvangt u het diploma 'Masterprogramma Online Marketing en Social Media' van onze businesspartner NCOI University of Applied Sciences.


Alle velden met een * moeten verplicht ingevuld worden


Kostenoverzicht

Inschrijfgeld: € 100,-
Cursusgeld: € 4.690,-
Studiematerialen: € 500,-
Eindopdracht: € 295,- (per Masterclass)
Locatie- en arrangementskosten: zie onderstaande toelichting.
U kunt deze opleiding ook in 2 termijnen betalen. Hiervoor wordt een opslag van 8% in rekening gebracht.

Locatie- en arrangementskosten

Lectric regelt voor u een arrangement bestaande uit onbeperkt koffie, thee en ijswater. In het dagarrangement is ook een uitgebreide lunch inbegrepen. De arrangementskosten bedragen € 25,- (excl. btw) per dag of € 5,50 (excl. btw) per avond. Staat er een verwijzing naar locatie- en arrangementskosten? Dan brengen wij naast arrangementskosten ook locatiekosten in rekening. De locatiekosten bedragen € 29,50 (excl. btw) per dag of € 10,- per avond (excl. btw).

Reprorechten en hand-outs

Voor opleidingen van onze business partners worden er kosten voor reprorechten en hand-outs in rekening. Het betreft hier een eenmalig bedrag van € 15,- (excl. btw).

Btw

Kiest u voor wettelijk erkend onderwijs, MBO niveau 2, 3 of 4, Associate Degree, HBO Bachelor of volledige Master, dan bieden wij deze opleiding altijd vrijgesteld van btw aan. De overige opleidingen en trainingen zijn in beginsel belast met 21% btw.

Voor organisaties die geen btw kunnen terugvorderen, is vrijstelling van btw mogelijk. In dat geval komt er 10% opslag bovenop de exclusief btw prijs. Dit betekent een groot voordeel op de prijs inclusief btw en is een absolute aanrader.

Betaalt u uw opleiding of training zelf? Dan geldt er geen opslag van 10%. Studie-, trainingsmaterialen, reprorechten en arrangementskosten zijn altijd belast met 6% btw. De btw op arrangementskosten is niet verrekenbaar.

Alle genoemde bedragen zijn exclusief btw. De hoogte van de btw is onder voorbehoud van eventuele wetswijzigingen.



Opleiding Masterprogramma Online Marketing en Social Media


Niveau
Masteropleiding
Studiebelasting
6 maanden
Opleidings­variant
E-learning


Jubileumactie

Onze website maakt gebruik van cookies.