Customer Journey

Grip op de klant - 1 dag

Customer Journey

Grip op de klant - 1 dag
https://image.opleidingsgroep.nl/static/media/lectric/lectric/icons/education-icon.png?ext=.png

Niveau

Training

https://image.opleidingsgroep.nl/static/media/lectric/lectric/icons/studievariant-icon.png?ext=.png

Opleidings­variant

Dag

https://image.opleidingsgroep.nl/static/media/lectric/lectric/icons/price-icon.png?ext=.png

Vanaf prijs

€ 679,50
https://image.opleidingsgroep.nl/static/media/lectric/lectric/icons/clock-icon.png?ext=.png

Studiebelasting

1 dag

https://image.opleidingsgroep.nl/static/media/lectric/lectric/icons/download-icon.png?ext=.png

Download PDF

Download PDF
https://image.opleidingsgroep.nl/static/media/lectric/lectric/icons/email-icon.png?ext=.png

Wil je dit met iemand delen?

Mail door
https://image.opleidingsgroep.nl/static/media/lectric/lectric/icons/education-icon.png?ext=.png

Niveau

Training

https://image.opleidingsgroep.nl/static/media/lectric/lectric/icons/studievariant-icon.png?ext=.png

Opleidings­variant

Dag

https://image.opleidingsgroep.nl/static/media/lectric/lectric/icons/price-icon.png?ext=.png

Vanaf prijs

€ 679,50
https://image.opleidingsgroep.nl/static/media/lectric/lectric/icons/clock-icon.png?ext=.png

Studiebelasting

1 dag

https://image.opleidingsgroep.nl/static/media/lectric/lectric/icons/download-icon.png?ext=.png

Download PDF

Download PDF
https://image.opleidingsgroep.nl/static/media/lectric/lectric/icons/email-icon.png?ext=.png

Wil je dit met iemand delen?

Mail door
Algemeen
Algemeen
Algemeen
Algemeen
Algemeen

Hoe zorg je ervoor dat een (potentiële) klant in zijn klantreis bij jou uitkomt? En hoe voorkom je dat een klant later alsnog afhaakt? In deze training krijg je inzicht in de customer journey en hoe je deze kunt optimaliseren. Ook weet je op het juiste moment met de juiste boodschap te komen. Daarnaast komt customer journey mapping aan de orde: een methode om vanuit de klant te denken en de processen binnen je organisatie daarop af te stemmen. Kortom: een praktische training die je meer tevreden klanten oplevert.

Jouw resultaat

  • Je kunt je customer journey in kaart brengen en analyseren
  • Je hebt inzicht in de complete klantreis
  • Je weet hoe je de customer experience kunt verbeteren
  • Je kunt de juiste instrumenten inzetten om je klanten optimaal van dienst te zijn

Voor wie?

Je bent werkzaam in de marketing- en communicatiebranche en je wilt binnen je organisatie customer journey en customer journey mapping optimaal toepassen.

Aanpak

In deze training verdiep je je in de customer journey. Waar komt de klant het eerst met jouw organisatie of product in contact? Via social media, je website of door een e-mail? De verschillende touchpoints vormen het startpunt van de klantreis. Je onderzoekt hoe de klant beweegt van bewustwording, naar oriëntatie, koop en uiteindelijk loyaliteit en waar de klant gedurende deze journey tegenaan loopt. Door funneloptimalisatie verhoog jij de conversie. In de training wordt gebruikgemaakt van praktijkgericht lesmateriaal. Alle relevante informatie die je nodig hebt, vind je in onze online leeromgeving.

Docenten

Je krijgt les van topprofessionals uit de wereld van online marketing en communicatie. Ze hebben veel werkervaring en weten wat er speelt. Je krijgt geen droge theorie, maar actuele voorbeelden en tips. Daarmee kun jij morgen al aan de slag!

Wat kun je verwachten?

  • Waardevol certificaat
  • Leren door te doen
  • Trainers uit de praktijk
  • Kleine groepen met veel interactie
  • Leslocaties door heel Nederland, dus altijd bij jou in de buurt
  • Altijd met uitgebreide lunch

Permanente Educatiepunten (PE)

Op basis van deze LECTRIC-training kun je PE-punten verdienen binnen het e-Academy Register. 1 PE-punt staat gelijk aan 1 uur studie. Als je jaarlijks 30 PE-punten verzamelt, krijg je de titel e-Academy Professional. Deze training biedt 6 PE-punten.

Programma
Programma
Programma
Programma
Programma

Studieprogramma

De volgende onderwerpen komen aan de orde:

Customer Journey

(2 bijeenkomsten)

  • Wat is een customer journey?
  • Customer journey mapping
  • Doelgroepanalyse
  • Persona ontwikkelen
  • Funneloptimalisatie
  • Touchpoints en kanalen
  • Bestaande klantprocessen analyseren en verbeteren
  • Nieuwe klantprocessen bedenken
  • Resultaten meten

Certificaat

Na afloop van deze training ontvang je het certificaat ‘Customer Journey’. Hiermee kun je je actuele kennis en relevantie aantonen. Een echte aanvulling voor je cv dus!

Planning
Planning
Planning
Planning
Planning

Duur

Deze training duurt 1 dag. De training wordt verzorgd in groepen van maximaal 12 deelnemers.

Planning

  • 11 oktober 2018
  • 14 januari 2019
  • 19 april 2019
  • 31 juli 2019

De training wordt verzorgd in de regio Amsterdam, Eindhoven, Rotterdam, Utrecht en Zwolle.

Investering
Investering
Investering
Investering
Investering

Kosten dag, bij betaling in 1 termijn

Trainingskosten
€ 600,-
Trainingsmateriaal
€ 25,-
Arrangementen (Food & Beverage)
€ 25,-
Locatiekosten
€ 29,50
Totaalprijs (exclusief BTW)
€ 679,50

Locatie- en arrangementskosten

Lectric regelt voor u een arrangement bestaande uit onbeperkt koffie, thee en ijswater. In het dagarrangement is ook een uitgebreide lunch inbegrepen. De arrangementskosten bedragen € 25,- (excl. btw) per dag of € 5,50 (excl. btw) per avond. Staat er een verwijzing naar locatie- en arrangementskosten? Dan brengen wij naast arrangementskosten ook locatiekosten in rekening. De locatiekosten bedragen € 29,50 (excl. btw) per dag of € 10,- per avond (excl. btw).

Reprorechten en hand-outs

Voor opleidingen van onze business partners worden er kosten voor reprorechten en hand-outs in rekening. Het betreft hier een eenmalig bedrag van € 15,- (excl. btw).

Btw

Kiest u voor wettelijk erkend onderwijs, MBO niveau 2, 3 of 4, Associate Degree, HBO Bachelor of volledige Master, dan bieden wij deze opleiding altijd vrijgesteld van btw aan. De overige opleidingen en trainingen zijn in beginsel belast met 21% btw.

Voor organisaties die geen btw kunnen terugvorderen, is vrijstelling van btw mogelijk. In dat geval komt er 10% opslag bovenop de exclusief btw prijs. Dit betekent een groot voordeel op de prijs inclusief btw en is een absolute aanrader.

Betaalt u uw opleiding of training zelf? Dan geldt er geen opslag van 10%. Studie-, trainingsmaterialen, reprorechten en arrangementskosten zijn altijd belast met 6% btw. De btw op arrangementskosten is niet verrekenbaar.

Alle genoemde bedragen zijn exclusief btw. De hoogte van de btw is onder voorbehoud van eventuele wetswijzigingen.

Customer Journey

Grip op de klant - 1 dag
https://image.opleidingsgroep.nl/static/media/lectric/lectric/icons/education-icon.png?ext=.png

Niveau

Training

https://image.opleidingsgroep.nl/static/media/lectric/lectric/icons/studievariant-icon.png?ext=.png

Opleidings­variant

Dag

https://image.opleidingsgroep.nl/static/media/lectric/lectric/icons/price-icon.png?ext=.png

Vanaf prijs

€ 679,50
https://image.opleidingsgroep.nl/static/media/lectric/lectric/icons/clock-icon.png?ext=.png

Studiebelasting

1 dag

https://image.opleidingsgroep.nl/static/media/lectric/lectric/icons/download-icon.png?ext=.png

Download PDF

Download PDF
https://image.opleidingsgroep.nl/static/media/lectric/lectric/icons/email-icon.png?ext=.png

Wil je dit met iemand delen?

Mail door
https://image.opleidingsgroep.nl/static/media/lectric/lectric/teasers/rechthoek.jpg?ext=.jpg
https://image.opleidingsgroep.nl/static/media/lectric/lectric/icons/telephone.png?ext=.png

Heb je vragen?

Onze opleidingsadviseurs zijn nu telefonisch bereikbaar

035 200 52 75


Maandag t/m donderdag: 8:00 - 18:00 uur
Vrijdag: 8:00 - 17:00 uur

https://image.opleidingsgroep.nl/static/media/lectric/lectric/icons/korting_1.png?ext=.png

De LECTRIC nieuwsbrief

Blijf op de hoogte van trends en speciale acties ontvang
10% korting op een training naar keuzel