Klachtenregeling

Als onderdeel van NCOI Opleidingsgroep, geldt voor de klachtenregeling van LECTRIC de  algemene voorwaarden van NCOI opleidingsgroep.

Klachten kunnen schriftelijk worden ingediend bij:
LECTRIC
t.a.v. teamleider Advies en Voorlichting
LECTRIC
Marathon 7, 1213 PD Hilversum
Postbus 447, 1200 AK Hilversum
Antwoordnummer 1160, 1200 VB Hilversum
Tel. 035 200 24 81 of per mail info@lectric.nl

  • Wij zullen de ontvangst van uw klacht per e-mail binnen 24 uur en per post maximaal binnen 1 week bevestigen.
  • De afhandeling van de klacht valt onder verantwoordelijkheid van onze directie. Uiteraard streven wij ernaar uw klacht tot volle tevredenheid af te handelen
  • Binnen twee weken kunt u een mondelinge en daarna schriftelijke/e-mail reactie op uw klacht verwachten.
    Als er een langere tijd nodig is om onderzoek te doen, wordt u binnen 4 weken in kennis gesteld, waarbij het uitstel wordt toegelicht; bovendien wordt er een indicatie gegeven wanneer uitsluitsel verwacht wordt.
  • Allen die betrokken zijn bij de afhandeling van uw klacht, gaan vertrouwelijk om met de klacht en de verkregen gegevens.
  • Indien u niet tevreden bent met de wijze waarop uw klacht wordt afgehandeld, dan kunt u de klacht indienen bij de onafhankelijke Stichting Geschillencommissie Consumentenzaken. Voor meer informatie surf naar de site: www.degeschillencommissie.nl
  • LECTRIC legt zich neer bij de uitspraak van de Geschillencommissie.
  • De bewaartermijn van de klacht is 5 jaar


Onze website maakt gebruik van cookies.