Klantcontactstrategie

Meer conversie met een succesvolle klantcontactstrategie - 3 dagen


Niveau
Training
Studiebelasting
3 dagen
Vakgebieden
Opleidings­variant
Dag

Om uw concurrentie voor te blijven is het cruciaal om u als merk te onderscheiden en waarde toe te voegen in de beleving van uw klanten en prospects. Tijdens de training Klantcontactstrategie van LECTRIC leert u het verschil te maken. Door goed inzicht in hoe uw klant zich oriënteert, weet u ook hoe u uw klant het beste kunt bereiken. U kunt hierdoor een succesvolle en effectieve klantcontactstrategie ontwikkelen en implementeren. Docenten uit de marketingpraktijk leveren u de snel toepasbare handvatten.

Uw resultaat

Aan het einde van de training heeft u de tools, vaardigheden en kennis om een succesvolle klantstrategie te ontwikkelen.

Doelgroep

Deze korte training is speciaal bedoeld voor iedereen die in zijn werk te maken heeft met klantcontactstrategie, bijvoorbeeld marketeers, communicatie- en pr-medewerkers.

Aanpak

De training is sterk praktijkgericht opgezet. Onder begeleiding van enthousiaste praktijkdocenten gaat u concreet aan de slag. U gaat direct aan de slag in de praktijk, zodat u ziet wat een goede klantcontactstrategie voor u en uw organisatie kan betekenen. U zult merken hoe prettig dat werkt.
U maakt gebruik van praktijkgericht lesmateriaal. Daarnaast beschikt u over een zeer geavanceerde online leeromgeving. U vindt daarin alle relevante informatie die u nodig heeft, zoals een leerwijzer, praktijkopdrachten en extra praktijkinformatie. Via de leeromgeving van LECTRIC kunt u ook communiceren met uw medestudenten en docent.

Duur

De training Klantcontactstrategie duurt 3 dagen. Tussen de trainingsdagen zit een periode van 1 week.


Studieprogramma

In de training komen de volgende onderwerpen aan de orde:

  • Customer journey
  • Customer Lifecycles begrijpen
  • Cross-channel customer journeys
  • Touchpoints en kanalen
  • Relevante en consistente klantbeleving
  • KPI's binnen klantcontactstrategie
  • Contactstrategie en channel mix
  • Ontwikkelen klantcontactstrategie
  • Implementatie van de klantcontactstrategie

Certificaat

Na afloop van deze training ontvangt u het certificaat 'Klantcontactstrategie'.


Wilt u Incompanytrajecten afnemen? Neem dan contact met ons op.

Startdatum Variant Dag Locatie
08-02-2017 Dag Woensdag Amsterdam
Startdatum Variant Dag Locatie
08-02-2017 Dag Woensdag Eindhoven
Startdatum Variant Dag Locatie
08-02-2017 Dag Woensdag Rotterdam
Startdatum Variant Dag Locatie
08-02-2017 Dag Woensdag Utrecht
Startdatum Variant Dag Locatie
04-04-2017 Dag Dinsdag Amsterdam
Startdatum Variant Dag Locatie
04-04-2017 Dag Dinsdag Eindhoven
Startdatum Variant Dag Locatie
04-04-2017 Dag Dinsdag Rotterdam
Startdatum Variant Dag Locatie
04-04-2017 Dag Dinsdag Utrecht
Startdatum Variant Dag Locatie
16-06-2017 Dag Vrijdag Amsterdam
Startdatum Variant Dag Locatie
16-06-2017 Dag Vrijdag Eindhoven
Startdatum Variant Dag Locatie
16-06-2017 Dag Vrijdag Rotterdam
Startdatum Variant Dag Locatie
16-06-2017 Dag Vrijdag Utrecht

Kosten

Trainingskosten € 1485,00
Trainingsmateriaal € 75,00
Locatiekosten € 88,50
Arrangementen (F&B, niet verrekenbare BTW) € 75,00
Totaalprijs (exclusief BTW) € 1723,50

Locatie- en arrangementskosten

Lectric regelt voor u een arrangement bestaande uit onbeperkt koffie, thee en ijswater. In het dagarrangement is ook een uitgebreide lunch inbegrepen. De arrangementskosten bedragen € 25,- (excl. btw) per dag of € 5,50 (excl. btw) per avond. Staat er een verwijzing naar locatie- en arrangementskosten? Dan brengen wij naast arrangementskosten ook locatiekosten in rekening. De locatiekosten bedragen € 29,50 (excl. btw) per dag of € 10,- per avond (excl. btw).

Reprorechten en hand-outs

Voor opleidingen van onze business partners worden er kosten voor reprorechten en hand-outs in rekening. Het betreft hier een eenmalig bedrag van € 15,- (excl. btw).

Btw

Kiest u voor wettelijk erkend onderwijs, 
MBO niveau 2, 3 of 4, Associate Degree, HBO Bachelor of volledige Master, dan bieden wij deze opleiding altijd vrijgesteld van btw aan. De overige opleidingen en trainingen zijn belast met 21% btw. 

Voor organisaties die geen btw kunnen terugvorderen, is vrijstelling van btw mogelijk. In dat geval komt er 10% opslag bovenop de exclusief btw prijs. Dit betekent een groot voordeel op de prijs inclusief btw en is een absolute aan­rader. Betaalt u uw opleiding of training zelf? Dan geldt er geen opslag van 10%. 

Studie-, trainingsmaterialen, reprorechten en arrangementskosten zijn altijd belast met 6% btw. De btw op arrangementskosten is niet ­verrekenbaar. 

Alle genoemde bedragen zijn exclusief btw. De hoogte van de btw is onder voorbehoud van eventuele wetswijzigingen. 


Professionals

Onze trainers en docenten zijn per definitie bevlogen topprofessionals. Ze zijn al jaren werkzaam in de wereld van online marketing en communicatie. Daardoor beschikken ze over een schat aan expertise en praktijkervaring, die ze op een inspirerende wijze met u delen. U kunt van hen aantrekkelijke en aansprekende lesstof, oefeningen en praktijkvoorbeelden verwachten. Dat geeft de training Klantcontactstrategie een enorme toegevoegde waarde. Uiteraard volgen onze professionals de ontwikkelingen op hun en uw vakgebied op de voet. U bent daardoor altijd op de hoogte van de meest actuele stand van zaken.


Training Klantcontactstrategie


Niveau
Training
Studiebelasting
3 dagen
Vakgebieden
Opleidings­variant
Dag


Studiegids 2015-2016

Onze website maakt gebruik van cookies.