Training Customer Journey

Grip op de klant - 1 dag


Niveau
Training
Studiebelasting
1 dag
Vakgebieden
Opleidings­variant
Dag

Natuurlijk wilt u zoveel mogelijk klanten voor uw dienst of product interesseren. Maar kunnen ze vlot tot de gewenste aankoop overgaan? Bent u goed bereikbaar om vragen te beantwoorden? Dat kunt u zelf toetsen met een customer journey, het traject dat een klant bij u aflegt van het eerste contact tot de aankoop. In deze training krijgt u inzicht hierin en hoe u de klantreis kunt optimaliseren. U weet op het juiste moment met de juiste boodschap te komen. Ook customer journey mapping komt aan de orde: een methode om vanuit de klant te denken en de processen binnen uw organisatie daarop af te stemmen. Kortom: een praktische training die u meer tevreden klanten oplevert.

Uw resultaat

Na afloop van deze training weet u wat een customer journey inhoudt en welke instrumenten u kunt inzetten om uw klanten optimaal van dienst te zijn. Dat past u in uw eigen organisatie effectief toe.

Doelgroep

U bent werkzaam in de marketing- en communicatiebranche en u wilt binnen uw organisatie customer journey en customer journey mapping optimaal toepassen.

Aanpak

In deze training verdiept u zich in customer journey en in customer journey mapping. U leert hoe u een 'klantreis' in kaart brengt en hoe u de bestaande klantprocessen binnen uw organisatie analyseert en verbetert. Ook het bedenken en opzetten van nieuwe processen krijgt de aandacht. In de training wordt gebruikgemaakt van praktijkgericht lesmateriaal. Alle relevante informatie die u nodig heeft vindt u in onze geavanceerde online leeromgeving.

Duur

De training Customer Journey duurt 1 dag. De training wordt verzorgd in groepen van maximaal 12 deelnemers.


Studieprogramma

In de training komen de volgende onderwerpen aan de orde:

  • Wat is een customer journey?
  • Wat is customer journey mapping?
  • Het in kaart brengen van een customer journey
  • Denken vanuit de klant
  • Een customer journey optimaal benutten
  • Bestaande klantprocessen analyseren en verbeteren
  • Nieuwe klantprocessen bedenken
  • Internet en social media benutten
  • Resultaten meten

Certificaat

Na afloop van deze training ontvangt u het certificaat 'Customer Journey'.


Wilt u Incompanytrajecten afnemen? Neem dan contact met ons op.

Startdatum Variant Dag Locatie
18-01-2017 Dag Woensdag Amsterdam
Startdatum Variant Dag Locatie
18-01-2017 Dag Woensdag Eindhoven
Startdatum Variant Dag Locatie
18-01-2017 Dag Woensdag Rotterdam
Startdatum Variant Dag Locatie
18-01-2017 Dag Woensdag Utrecht
Startdatum Variant Dag Locatie
03-04-2017 Dag Maandag Amsterdam
Startdatum Variant Dag Locatie
03-04-2017 Dag Maandag Eindhoven
Startdatum Variant Dag Locatie
03-04-2017 Dag Maandag Rotterdam
Startdatum Variant Dag Locatie
03-04-2017 Dag Maandag Utrecht
Startdatum Variant Dag Locatie
07-07-2017 Dag Vrijdag Amsterdam
Startdatum Variant Dag Locatie
07-07-2017 Dag Vrijdag Eindhoven
Startdatum Variant Dag Locatie
07-07-2017 Dag Vrijdag Rotterdam
Startdatum Variant Dag Locatie
07-07-2017 Dag Vrijdag Utrecht

Kosten

Trainingskosten € 575,00
Trainingsmateriaal € 25,00
Locatiekosten € 29,50
Arrangementen (F&B, niet verrekenbare BTW) € 25,00
Totaalprijs (exclusief BTW) € 654,50

Locatie- en arrangementskosten

Lectric regelt voor u een arrangement bestaande uit onbeperkt koffie, thee en ijswater. In het dagarrangement is ook een uitgebreide lunch inbegrepen. De arrangementskosten bedragen € 25,- (excl. btw) per dag of € 5,50 (excl. btw) per avond. Staat er een verwijzing naar locatie- en arrangementskosten? Dan brengen wij naast arrangementskosten ook locatiekosten in rekening. De locatiekosten bedragen € 29,50 (excl. btw) per dag of € 10,- per avond (excl. btw).

Reprorechten en hand-outs

Voor opleidingen van onze business partners worden er kosten voor reprorechten en hand-outs in rekening. Het betreft hier een eenmalig bedrag van € 15,- (excl. btw).

Btw

Kiest u voor wettelijk erkend onderwijs, 
MBO niveau 2, 3 of 4, Associate Degree, HBO Bachelor of volledige Master, dan bieden wij deze opleiding altijd vrijgesteld van btw aan. De overige opleidingen en trainingen zijn belast met 21% btw. 

Voor organisaties die geen btw kunnen terugvorderen, is vrijstelling van btw mogelijk. In dat geval komt er 10% opslag bovenop de exclusief btw prijs. Dit betekent een groot voordeel op de prijs inclusief btw en is een absolute aan­rader. Betaalt u uw opleiding of training zelf? Dan geldt er geen opslag van 10%. 

Studie-, trainingsmaterialen, reprorechten en arrangementskosten zijn altijd belast met 6% btw. De btw op arrangementskosten is niet ­verrekenbaar. 

Alle genoemde bedragen zijn exclusief btw. De hoogte van de btw is onder voorbehoud van eventuele wetswijzigingen. 


Professionals

Onze trainers en docenten zijn per definitie bevlogen topprofessionals. Ze zijn al jaren werkzaam in de wereld van online marketing en communicatie. Daardoor beschikken ze over een schat aan expertise en praktijkervaring, die ze op een inspirerende wijze met u delen. U kunt van hen aantrekkelijke en aansprekende lesstof, oefeningen en praktijkvoorbeelden verwachten. Dat geeft de training Customer Journey een enorme toegevoegde waarde. Uiteraard volgen onze professionals de ontwikkelingen op hun en uw vakgebied op de voet. U bent daardoor altijd op de hoogte van de meest actuele stand van zaken.


Training Customer Journey


Niveau
Training
Studiebelasting
1 dag
Vakgebieden
Opleidings­variant
Dag


Studiegids 2015-2016

Onze website maakt gebruik van cookies.