Geniet nog even na van het LECTRIC Trend Event ‘Cost of Content’ 

Tijdens het LECTRIC Trend Event deelden sprekers verhalen, standpunten en ideeën. Bent u benieuwd naar de presentaties?

Klik hier voor de presentatie Modelleren van content strategie van Albert Hartwig. 
Klik hier voor de presentatie Content in de praktijk van Jorn Moraal. 
Klik hier voor de presentatie De kracht van beeld van Mark Geljon. 
Klik hier voor de presentatie WTF is contentmarketing van Rembrandt Smids. 

 

Marit Wunderink

Marit heeft zich verdiept in Brain Based informatieverwerking, en met haar open mind en achtergrond in de arbeids- en organisatiepsychologie weet zij altijd de juiste vragen te stellen.

Rembrandt Smids

Rembrandt is oprichter van marketingcommunicatie strategiebureau BrandWebbing en richt zich op ‘gewenste commerciële communicatie’. Hij werkt voor onder andere Aegon, WE Fashion en SAP.

Etienne Donicie

Etienne is een specialist in contentstrategie, contentmanagement en webredactie. Etienne traint, schrijft en adviseert voor het web, SEO en social media. Hij werkt voor o.a. Randstad, Ministerie van Infrastructuur en Milieu en ANWB.

Mark Geljon

Mark is managing partner en oprichter van GriDD en heeft ruim 15 jaar ervaring in het mensgericht maken van informatieomgevingen. Mark werkt voor onder andere Philips, Universiteit Twente en Interpolis.
 

Jorn Moraal

Jorn is founder van BrandWebbing. Met zijn expertise op digitale- en mediastrategie helpt Jorn bij het tastbaar maken van communicatiestrategieën die voldoen aan de bedrijfsdoelstellingen. Zijn klanten zijn onder andere Aegon, WE Fashion en SAP.

Albert Hartwig

Albert gelooft als engagement marketingstrateeg dat een goede omnichannelstrategie een relevante mix is tussen de consument, het merk, creativiteit en technologie. Zijn klanten zijn onder andere Philips, PON (SKODA/Volkswagen), Tribal DDB.

Onze website maakt gebruik van cookies.